با مقصران حادثه استخر هاشمی نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده
سرخط خبرها

پیام روزبه چشمی به خلیل‌زاده با ادای احترام به خبرنگاران

  • کد خبر: ۲۱۳۳۸۰
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
پیام روزبه چشمی به خلیل‌زاده با ادای احترام به خبرنگاران
برخلاف شجاع خلیل زاده که بعد از باخت تیمش به پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به سمت خبرنگاران یورش برد و الفاظ نامناسبی به زبان آورد، روزبه چشمی اصحاب رسانه را بسیار قابل احترام می‌داند.
گروه ورزش|شهرآرانیوز، روزبه چشمی، بازیکن با تجربه استقلال بعد از تساوی تیمش مقابل ملوان در بندر انزلی درحالی که قصد نداشت با اصحاب رسانه حرفی بزند، اما ایستاد و به همه حاضران در میکسدزون ادای احترام کرد.


رفتار چشمی یک روز بعد از خشم و تندروی شجاع خلیل‌زاده که با رفتار و الفاظ نامناسب به سوی خبرنگاران یورش برد و منجر به خلق صحنه‌های زشتی در ورزشگاه آزادی شد، درمقابل خبرنگاران و اصحاب رسانه تمام قد ایستاد و ادای احترام کرد تا مشخص شود که این قشر همواره مورد احترام و تکریم اهالی ورزش و فوتبالیست‌ها قرار دارند و رفتاری که آن روز از سوی خلیل‌زاده سر زد مورد تایید یکی از بازیکنان با تجربه استقلال نیست.

درواقع چشمی با آن رفتاری که بعد از بازی با ملوان انجام داد به نوعی قصد داشت به شجاع خلیل‌زاده بفهماند که در مقابل خبرنگاران باید چه رفتاری داشته باشیم و هر اندازه هم که مورد نقد قرار بگیریم، محق به رفتار تنش‌زا درمقابل خبرنگاران و تصویربرداران که زحمات زیادی در جریان برگزاری بازی‌های لیگ می‌کشند، نیستیم.

خبرنگاران و عکاسان همواره در سرما و گرما حامی و مشوق ورزش و فوتبال ایران بوده‌اند و رفتاری که خلیل‌زاده انجام داد هرگز مورد تایید بازیکنان بزرگ نیست که روزبه چشمی نیز در قامت یکی از بازیکنان با تجربه این پیام را به فوتبال ایران رساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->